2013. január 13., vasárnap

28. fejezet

A lányok vad szavazásba kezdenek, de a fiúk nem tudnak róla! XP /kicsit ugrottunk!!/


Mikor felkeltem, kimentem a konyhába és találkoztam a lányokkal. Kinéztünk az ablakon és láttuk, hogy esik a hó. Hamarosan már Karácsony...pontosabban holnap és még senkinek nem vettem semmit.
-Ti megvettétek már az ajándékokat?-kérdeztem.
-Én igen!-mondta Cassy.
-Én is!-mondta egyszerre Sara és Rocky.
Scarlett még aludt. Meg a fiúk is.
Szóba került a People Choice Awards és elterveztük, hogy szavazást indítunk és kiállunk a One Direction mellett. Bementünk a saját szobáinkba és bekapcsoltuk a gépet. Megkerestük az oldalt, ahol lehet szavazni és elküldtük az ismerőseinknek.
Egyfolytában szavaztunk közben pedig Skype-on beszélgettünk. Nagyon sokat nevettünk és a fiúk felkeltek. Gyorsan kinyomtuk a szavazást és beszélgettünk tovább.
-Ez most komoly?-kérdezte Louis.
-Aha!-röhögtünk.
-Gratulálok!-mondta Zayn.
-Köszi!-vágtuk rá mindannyian.
A fiúk felöltöztek és kimentek a konyhába. Scarlett bejött hozzám és elmondtuk neki, hogy mi a helyzet. Visszament a szobájukba és ő is csatlakozott hozzánk.
Kitettük Twitterre is és reménykedtünk, hogy a fiúk nem veszik majd észre. Elképesztő, hogy a Directionerek mennyire szeretik a fiúkat. 1 perc alatt több ezer szavazatot kaptak és nagyon durván leköröztek mindenkit.
Kb. délig szavazgattunk, aztán Cassynek eszébe jutott, hogy szórólapokat kellene gyártani, majd szétosztani a plázában. Kinyomtattunk egyet, aztán lefénymásoltuk kb. 100 példányban. Elosztottuk 5 felé és azt mondtuk a fiúknak, hogy szétnézünk a plázában, hátha vannak jó cuccok.
Odaértünk és mindenki elment egy részleghez. Hamar szétosztottuk a papírokat. Amikor végeztünk, megbeszéltük, hogy megvesszük a karácsonyi ajándékokat. Cassy ment tortát rendelni Louisnak, mi pedig Scarlettel mentünk vásárolni.
A fiúknak kissé nehéz volt kitalálni, hogy mit vegyünk, de végül meglett. Sötétedett és elindultunk haza.
-Na? Mit vettetek?-kérdezte Niall a szatyraim felé nyúlva.
-Az titok!-csaptam a kezére.
-Éééééés mit csináljunk?-kérdezte Louis, miközben bociszemekkel nézte Cassyt.
Bementem a szobánkba és elrejtettem az ajándékokat. Mikor kimentem a többiek már a kanapénál ültek, 3 nagy tál popcornnal és egy üveggel.
Leültem közéjük és elkezdtünk üvegezni. Vicces volt. Louis és Niall meztelenül szaladgáltak odakint, Harry belepisilte a teljes nevét a hóba, Zaynnek pedig ki kellett állnia egy szál boxerbe, nekünk pedig meg kellett dobálni. Egyfolytában ordított, mivel a hó csípte a bőrét. Nem irigyeltem a szomszédokat. Kb. éjfél körül abbahagytuk az üvegezést és elkezdtünk filmezni. Rendeltünk 5 pizzát, abból 3 és felet ettünk meg a többivel pedig pizzagolyóztunk, magyarul elkezdtük dobálni a tv-t vele, mert a Napfogyatkozást néztük és Victoria egy szemét vörös suna.-.-" Mindannyian utáljuk azt a nőt és amikor az ő feje volt a képernyőn, megállítottuk és elkezdtük dobálni. Aztán gyorsan letisztítottuk a képernyőt és folytattuk tovább. Mikor Edward felgyújtotta a vöröskét mindannyian tapsikolni kezdtünk. Aztán az a köcsög újszülött vámpír eltörte Jacob bordáit.
-Te gechíííííííí!-ordítottam.
A többiek nevetni kezdtek.
-Hmmm...-engedett ki egy nyögést Cassy, mikor meglátta Jacobot félmeztelenül.
-Hééééj!-mondta Louis.
Cassy megcsókolta Louist, ő meg mosolygott, mint a tejbetök.
Néztük tovább a tv-t és már elég fáradtak voltunk. Elmentünk páronként fürdeni, aztán vissza a nappaliba.
Miután elmúlt éjfél, felköszöntöttük Louist és elkezdtünk neki énekelni. Louis kibaromkodta magát, fel-le szaladgált egy szál boxerben, és mikor kifáradt, megfogta Cassy kezét és bementek a szobájukba. Mindannyian követtük a példájukat, bementünk a szobánkba Niallel, adtunk egymásnak egy jó éjt csókot és elaludtunk.

#sorry hogy rövid rész lett :( de a kövi sokkal hosszabb lesz!!! :)

4 megjegyzés: