2013. január 24., csütörtök

29. fejezet

Happy New Year! :D


Miután elmúlt a Karácsony és Louis szülinapja, nyugiban teltek a napjaink. Szilveszterkor arra gondoltunk, hogy egy hatalmas bulit csapunk és megünnepeljük az eddigi legjobb évünket. 
Délután 5 körül az én imádott bátyámmal mentünk el vásárolni a közeli TESCO-ba. A bevásárlókocsival szaladgáltunk végig a sorok között és közben beletettük a cuccokat a kocsiba. Vettünk vagy 20 üveg pezsgőt, 10 üveg Jack Daniel's-t, 15 csomag gumimacit és 8 zacskó chips-et. 
Fizettünk és nagy szatyrokkal elindultunk haza. Otthon a lányok már feldíszítették a házat, a fiúk pedig embereket hívtak meg. Meghívtuk Andy-t, Ed-et, Paul-t, és mindenkit, akit ismertünk és fontos számunkra. 
Kipakoltuk a cuccokat, amit a lányok el is rendezgettek. Kitettem a poharakat a szekrényből. Nem tudtam, hogy hányan leszünk, csak úgy találomra. Elővettem vagy 20at és akinek nem lesz...majd iszik műanyagpohárból. XP
7 óra körül a vendégek folyamatosan érkeztek. A fiúk elbeszélgettek velük, amíg mi lányok mentünk öltözni. Felvettem az egyik kedvenc ruhámat és kimentem a többiekhez. A lányok még a szobáikban voltak, én pedig töltöttem italt az embereknek. A nagy tömegből kitűnt Paul és Ed is. Odajöttek hozzám és beszélgettünk egy ideig, majd elmentek. Hamarosan Andy is megtalált és Liamről kérdezgetett. Mikor Liam odajött hozzám észrevette Andyt és elmentek egy külön helyre.
Nemsokára Cassy vette át a helyemet. Mikor már mindenki megérkezett Liam felrakott egy cd-t amin kb. 5 órányi zene volt.
Mindenki nagyon jól érezte magát és mindenki táncolt, ha tudott, ha nem.

*23:30*
Niallel táncoltunk és megfogadtam, hogy jó...oké..Szilveszter, de nem akarok berúgni.
-Jössz inni?-kérdeztem.
-Aha!-mondta Niall és elindultunk a konyha felé.
Rostos őszi levet ittunk és furcsálltam, hogy Niall nem alkoholt ivott. Miután ittunk visszamentünk táncolni.
Lassú számot kezdtek játszani. Niallel lassúzni kezdtünk és a fejemet a mellkasára hajtottam.
-Ez volt a legjobb évem!-suttogta.
Elmosolyodtam.
-Szeretlek!-mondta halkan és megpuszilta a fejemet.
-Én is téged!-mondtam és megcsókolt.
-Elrabolhatom?-kérdezte Liam és nyújtotta a kezét.
Ránéztem Niallre, aki csak bólintott és elengedett. Liammel kezdtem táncolni. Niall Sarával lassúzott tovább.
-Hogy telik a napod?-kérdezte.
-Jól!-mondtam.-És neked?
-Egész klasszul. Mindjárt vége az évnek...-sóhajtott.
-Igen! Valahogy nem akarom, hogy vége legyen...-mondtam és lehajtottam a fejemet.
-Hogy érted ezt?-kérdezte miközben kérdőn nézett rám.
-Hát...túl sok jó történt velem és nem akarom, hogy vége legyen! Mi lesz ha a következő év piszok rossz lesz?
-Túl aggódod a dolgot!-nevette el magát.
-Te vagy a világ legjobb bátyja!-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.
-Te pedig a világ legjobb húga! Bármit feláldoznék érted!-mondta és kicsit megszorította a kezemet.
A szemében a könnycsepp megcsillant és éreztem, hogy nekem is gyülekezni kezdenek.
-Még kerek 1 perc!-suttogta Liam.
Sóhajtottam egyet és mindenki abbahagyta a táncolást.
-5...4...3...2...1...!-kiáltotta a tömeg.
-Boldog Új Évet!-mondta Liam egy apró mosollyal az arcán.
-Boldog Új Évet!-mondtam és szorosan megöleltem.
Az ölelés után mentem Niall-höz.
-Boldog Új Évet szerelmem!-mondta és megcsókolt.
-Boldog Új Évet!-mondtam a csók végén.
Megkerestük Louis-ékat, Harry-éket és Zayn-éket, megöleltük őket és buliztunk tovább.
A világ legjobb "családját" kaptam és nagyon büszke vagyok rájuk! Főleg a bátyámra és a szerelmemre. A legfontosabbak nekem!
Úgy érzem...vár rám valami új! Valami nagyon különleges és egyben furcsa, jó értelemben...végül is.. új év...új kezdet...

4 megjegyzés:

  1. Naaaagyon jó lett, kár hogy vége, imádtam a blogodat és persze téged is!<3 Ügyi vagy!.:) :D<3

    VálaszTörlés
  2. *-* imádlak! a blogodat is de téged végtelenül jobban!! köszi *-* <3

    VálaszTörlés
  3. naggyon jó!! csak vége:( de nagyon imádtam..nagyon ügys vagy! :) és remélem hamar lessz új blogod!! <3

    VálaszTörlés
  4. egy vil'ag tört össze bennem :(<3

    VálaszTörlés