2012. október 30., kedd

2. fejezet-Váratlan telefon

Eldöntöttem hogy elmegyek veszek Liamnek egy kis ajándékot.
-Liam! Elmegyek valahova! Mindjárt jövök!-mondtam.
-Okés! De ne legyél sokáig!-mondta.
-Oké!:)
Elindultam a pláza felé és bementem az egyik kedvenc boltomba. Ott csak plüssöket lehetett kapni. Találtam egy nagyon aranyos, alvó macit és megvettem neki. Siettem haza, hogy minél hamarabb odaadhassam neki.
-Liam! Megjöttem!-mondtam mikor benyitottam.
-Szia hugi! Hol voltál?-kérdezte Liam.
-Csak a plázában. Szétnéztem egy kicsit!-mondtam.
-És találtál valamit?-kérdezte.
-Hát...igen!
-És mit?
Előkaptam a hátam mögül a plüssmacit és odanyújtottam neki.
-Tessék! Ezt..neked hoztam!-mondtam.
-Jajjj! Nagyon aranyos vagy!-mondta.-Gyere ide!
Leültem mellé a kanapéra és megölelt.
-Köszi!-mondta.
-Szivesen!-mondtam.
Aztán kaptam egy puszit a fejemre. A csendet a csengőhangom törte meg. Elővettem a telefonomat és felvettem.
-Szia Jenna!
-Szia Rocky!-köszöntem és kihangosítottam a telefont, úgy hogy Liam is hallja.
Rocky a legeslegjobb barátnőm. Imádom!!! *-*
-Láttam Liamet a tv-be. Nagyon ügyes volt!-mondta Rocky.
-Köszi!-mondta Liam.
-Szia Liam!-köszönt Rocky.
-Szia!-köszönt Liam.
-Simon nagyon meglepődött amikor meglátott!-mondta.
-Igen! Láttam rajta! De bent vagyok és ez számít a legjobban!-mondta Liam mosolyogva.
-Bizony! Sok sikert a továbbiakhoz!-mondta Rocky.
-Köszi!-mondta Liam.
-Figyelj Rocky! Én most leteszem. Ha van kedved majd gyere át és majd akkor beszélünk! Rendben?-kérdeztem.
-Persze, oké! Szia. Puszi!
-Szia, puszi! :)
Letettük. Nemsokára a barátnőim megbombáztak SMSekkel.
-"Szia Jenna! Láttuk Liamet. Nagyon ügyes volt! Gratulálok neki! Csak így tovább! Scarlett.xx"
-"Szia Jenna! Liam nagyon szépen énekelt! Büszke lehetsz rá! Szeretlek! Cassy.xx"
-"Szia Jenna! Liamnek rohadt szép hangja van! *o* Nem is tudtam, hogy ennyire szépen énekel! Majd beszélünk! puszi. Sara.xx"
-Liam! A barátnőim mind gratulálnak!-mondtam.
-Majd mondd meg nekik hogy köszönöm!:)-mondta Liam.
-Oké!
-Na...mit csináljunk?-kérdezte.
-Hát...elmehetnénk valahova!-mondtam.
-És hova?!-kérdezte.
-Nemtudom...például...úszni!-mondtam.
-Akkor menjünk a strandra!
-Ezaz!-mondtam és elkezdtem ugrándozni.
Egy 10 perc múlva készen lettünk és felhívtam a többieket hogy jöjjenek ők is. De Cassy, Scarlett és Sara nem jöttek mert a McDonalds-ba mentek. Csak Rocky jött velünk.
-Remélem nem baj!-mondtam Liamnek.
-Dehogy baj!-mondta Liam.
Mikor megérkezett Rocky a nyakába ugrottam.
-Sziaaa! Mizujs?-kérdeztem.
-Sziaa! Semmikülönös! Indulhatunk?-kérdezte Rocky.
-Persze!-mondta Liam.
Kimentünk a házból és megcsörrent a telefonom. Anyu volt az.
-Szia anyu! Mizujs?-kérdeztem.
-Szia kincsem! Semmi különös! Még egy ideig nem fogunk hazamenni, ne haragudj! Liamnek pedig gratulálni szeretnénk!-mondta anyu.
-Szia anyu!-köszönt Liam.
-Kicsikém! Nagyon büszkék vagyunk rád! Ügyes voltál! Nagyon jól adtad elő! És úgy láttuk hogy Simon is nagyon büszke volt rád!-mondta anyu.
-Köszönöm! Igen! :)-mondta Liam.
-Amint tudunk megyünk haza, de az még nem most lesz!-mondta anyu.
-Igen...tudjuk!-mondtam.
-Bocsássatok meg, de most mennünk kell! Sziasztok! Jók legyetek! Apu is puszil! :) Szeretlek!-mondta anyu.
-Rendben!-mondtam.
-Szeretlek!-mondtuk Liammel egyszerre.
Letettem. Elindultunk az uszoda felé, de zárva volt. Ezért elmentünk a mekibe és teleettük magunkat. Aztán hazakísértük Rocky-t mert már sötétedett. Mi pedig Liammel hazamentünk és megnéztünk egy filmet. Mármint meg akartunk nézni egy filmet de a film közepénél elkezdtük dobálni egymás pattogatott kukoricával és hamarosan nagy csatát vívtunk egymással. Aztán jött a legrosszabb rész...a takarítás. De hamar végeztünk aztán elmentünk fürdeni és utána aludni.

4 megjegyzés: