2012. október 30., kedd

Szereplők

Ő itt Scarlett Hudson. 16 éves és az egyik legjobb barátnőm. Régóta ismerjük egymást. Őrült csajszi de én így szeretem. :)

Ő itt Sara Smith. A másik legjobb barátnőm. Ő is 16 éves. Kicsit félénk, de néha nagy a szája. :)

Ő itt Rocky Williams. Ő is 16 éves. Imádja az őrült dolgokat. Ő a legeslegjobb barátnőm, vele mindent meg lehet beszélni. Egyszerűen...imádom!!! :)

Ő Cassy Flow. Ő is 16 éves. Imádom a csajt. Bár néha összeveszünk de minden veszekedésünk egy nevetéssel végződik.

És ez lennék én, Jenna Payne, Liam Payne huga. Én 16 éves vagyok. Imádom a barátnőimet és imádok úszni. :) Ennyit rólam. :D

Harry Styles (16)


Liam Payne, a bátyám. (17)


Louis Tomlinson (18)


Niall Horan (17)


Zayn Malik (17)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése