2012. november 5., hétfő

4. fejezet-Az X faktor házban

Nagyba nézem a tv-t, szinte már aludtam amikor megcsörrent a telefonom.
-Liam!-szóltam bele.
-Szia hugi! Mizu?-kérdezte Liam.
-Semmikülönös...éppen...nézem a tv-t és csokit eszek. Veletek miújság?
-Nagyon viccesek a fiúk. Máris imádom őket. Amúgy szerintem még ma este kiválasztjuk a dalt amit énekelni fogunk a mentorházban.
-Naa..az jó!-sóhajtottam és ránéztem az órámra...jézus!!! Este fél 10 volt.
-Mi a baj?!-kérdezte letörve.
-Csak hiányzol!-mondtam.
-Jajj...nemár!! Tudod hogy te is hiányzol nekem! Várj...lecsitítom a fiúkat!-mondta Liam.-Srácok! Egy kicsit halkabban lécci! A hugommal szeretnék beszélni! Köszi! Na...itt vagyok!:)
-Okés!-mondtam mosolyogva.
-Héé Jenna! Niall szerint szexi vagy!-ordította bele valamelyik fiú a telefonba.
-Okééé...XD-mondtam nevetve.
-Tiszta őrültek!-röhögött Liam.
Elmosolyodtam...
-Figyelj Jen!-kezdte Liam.-Mennyire hiányzom?
-Ne hülyéskedj már! Nagyon! De miért kérdezed?
-Hát...ha akarsz akkor eljöhetnél hozzánk. De ömm...nincs semmilyen másik szoba...csak egy van...meg a nappaliban a kanapé.
-Jó lesz nekem a kanapé!-mondtam mosolyogva.
-Mindegy! Akkor ezt még megbeszéljük! Gyere át hozzánk 10re és majd lemegyek eléd! Jó?!
-Persze! Akkor szia!-mondtam.
-Szia hugi!-köszönt el Liam majd letette.
Nagyon izgatott voltam és mivel a szöszi...mindig elfelejtem a nevét...na szóval Ő nagyon helyes ezért az egyik kedvenc cuccomat vettem fel. A táskába beletettem a telefonomat és elindultam.
Éppen elértem a buszt. Felpattantam rá, kifizettem a jegyet és egy 10 perces utazás után, leszálltam. Ezt egy 5 perces séta követte. Miközben sétáltam furcsa hangokra lettem figyelmes...ijesztő volt. Hátranéztem de nem láttam semmit és senkit.
-Ugyan...biztos csak képzelődöm!-suttogtam magamnak.
Tovább sétáltam amikor hallottam hogy valaki mögöttem lépked. Nagyon megijedtem. Egyre gyorsabban kezdtem menni aztán hirtelen hátranézted. De megint csalódnom kellett...sehol senki...különös... Szerencsére megérkeztem és Liam értetlenül nézett rám.
-Szia! Mi a baj?-kérdezte.
-Szia!-megöleltem.-Valaki követett.
-De jól vagy ugye?! Ki volt az?! Nem esett semmi bajod?!-kérdezősködött.
-Persze csak kicsit megijedtem...fogalmam sincs ki lehetett az..és semmi bajom!-mondtam.
-Akkor jó!
Közben láttuk hogy a többiek leszaladnak a lépcsőn.
-Sziaaaaaaaa!-mondta az egyik fiú és átölelt.
-Ömm....sziaa..öö..
-Louis!-mondta.
-Uhh..tényleg! Bocsi Louis!-mondtam.
-Szia!-mondta Harry.
Az ő nevét jegyeztem meg csak...a többieké olyan...különleges...főleg a szöszié.
-Szia Harry!-köszöntem és megölelt.-Figyu srácok! Tudom hogy most kicsit hülye vagyok, de elmondanátok mégegyszer a neveteket? Harryét és Louisét tudom!
-Niall!-mondta a szöszi.
-Zayn.-mondta a fekete hajú srác.
-Köszi!-mondtam majd megöleltem őket is.
-Akkor...menjünk fel!-mondta Liam.
-Jó!-vágtuk rá.
-Jenna?!-kezdte Louis.
-Igen?-néztem rá mosolyogva.
-Megtisztelnél azzal hogy felugrassz a hátamra? Tudod...szeretek embereket a hátamon vinni!-mondta Louis.
-Hmmm..persze...figyelj! Hoppsz!
Felugrottam Louis hátára, aki iszonyat gyorsan felrohant a 3. emeletre, miközben egész végig a hátán voltam.
-Ohh..köszönöm!-mondtam miután letett az ajtójuk elé.
Megvártuk amíg felérnek a többiek is aztán bementünk. Leültünk a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni. Az X faktorról. Keresgettünk zenéket és egy 10 perc múlva meglett amit kerestünk.
-Ez szerintem nagyon jó!-mondtam miközben a Torn-t hallgattuk.
-Ja..szép szám de csak egy a gond.!-mondta Harry.
-Mégis mi?-kérdezte Louis.
-Hogy mi fiúk vagyunk! És ez a fiúkról szól!-mondta Harry.
-Igaz! Akkor! Álljunk hozzá és írjuk át!-mondta Zayn.
-Jó ötlet!-mondta Liam.
Niall csendbe volt. Néha rá néztem és egyfolytában engem nézett. A többiek dolgoztak, ő meg csak les. Kemény...
-Fiúk! Ömm..kicsit bemegyek a szobátokba! Fel kell hívnom valakit!-mondtam.
-Oké!-mondta Liam.
Bementem a szobájukba. Még alig vannak itt pár órája, de már olyan rendetlenség van hogy az már kész... Kerestem egy helyet ahol nem volt ruha ledobálva és leültem. Nem akartam senkit sem felhívni, de már nem tudtam elviselni azt hogy Niall egyfolytában engem néz. Kellemetlenül éreztem magam. Biztos ültem bent 10 percig aztán kopogást hallottam. És nem ért nagy meglepetés..Niall jött be a szobába.
-Nem úgy volt hogy telefonálni fogsz?-kérdezte.
-De..csak már végeztem!-mondtam.
-Akkor miért nem jössz ki?! Éppen befejeztük a dalt. Meghallgathatnád...ha van kedved!-mondta.
-Persze! Klassz!-vágtam rá és kimentünk.
-Uhh..uhh..Jen! Meghallgatod?-kérdezte Louis bociszemekkel.
-Ahamm..-mondtam neki mosolyogva.
Leültem a földre és a fiúk elkezdtek énekelni. Liam kezdte és nagyon nagyon szép volt. Aztán Harry következett. Beleszerettem a hangjába...nagyon szép volt. A többiek nem szólóztak csak a háttérben énekelgettek. Amikor a végére értek, megtapsoltam őket.
-Nagyon jó volt fiúk! Tuti nyerni fogtok!-mondtam.
-Köszi hugi!-mondta Liam és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Ti nem vagytok éhesek?!-kérdezte Niall.
-De egy kicsit!-vágtuk rá.
-Akkor...rendelek pizzát!-mondta Niall.
Elővette a telefonját és rendelt 4 pizzát. Nem értettem hogy minek kell annyi...úgysem esszük meg.
-Addig nem akarunk játszani valamit?-kérdezte Zayn.
-Jó ötlet! Legalább jobban megismerjük egymást!-mondta Harry.
Leültünk a földre.
-Akkor...ki kezdi?-kérdezte Louis.
-Majd én!-mondta Harry.-Szóval...a teljes nevem Harold Edward Styles...röviden Harry...16 éves vagyok. Chislehurstban élek az anyámmal és a nővéremmel. Imádom a cicákat. Imádok csajozni, persze hűséges vagyok! Szeretek főzni és kb...ennyi.
-Most én jövök!-mondta Niall.-17 éves vagyok...Mullingarben lakok...
-Várj! Az nem Írországban van?-kérdezte Liam.
-De...szóval...az anyámmal, az apámmal és a bátyámmal lakok. Imádok enni...MINDENEM AZ EVÉS!!! Szeretek focizni, általában mindenen röhögök és szerintem ennyi...-mondta Niall.
-Jöhetek?-kérdezte Liam.
-Persze!-vágtuk rá.
-Az anyukámmal, az apukámmal és a hugommal élek Wolverhamptonban. Anyuék most nincsenek itthon szóval ezzel a nyomival vagyok most itthon!-kezdte.
-Igen! Én is szeretlek!-mondtam majd nyomtam egy puszit a fejére.
-Imádok sportolni, bármit. Kanálfóbiás vagyok...
-Mivan?!-kérdezte Louis röhögve.
-Jól hallottad!-mondta Liam.
-De ez most mi?!-kérdezte Niall.
-Nem nyúlok kanálhoz...max. ahhoz ami kicsi korom óta a sajátom.
-Azigen!-mondta Harry.
-Öm... egy vesém van és kb. ennyi.!-mondta Liam.
-Akkor te még nem ittál alkoholt?-kérdezte Zayn.
-Nem de nem is nagyon akarok!-mondta Liam.
-Most én jövök!-mondta Zayn.-17 éves vagyok...Bradfordban lakok. Félek a víztől, mármint nem tudok úszni, és kb..ennyi!
-Azta!-vágtam rá.
-Miaz?-kérdezte Zayn mosolyogva.
-Semmi!-mondtam.
-Akkor asszem most rajtam a sor!-kezdte Louis.-18 éves vagyok. Doncasterben lakok. Van négy hugom. Őrült vagyok, de nagyon. Úgy mint Niall én is szeretek focizni. Van egy kitömött galambom, Kevin. Ő az én kis háziállatom. És..ömm..bármilyen hülyeségben benne vagyok.
Hirtelen megszólalt a kaputelefon. Odamentem és felvettem.
-Igen?!-kérdeztem.
-Meghoztam a pizzát!-mondta egy férfi.
-Mindjárt megyek!-mondtam.
Megkerestem a pénztárcámat és lerohantam. Kifizettem majd visszamentem.
-Fiúk! Itt a pizza!-kiáltottam.
A fiúk kirohantak és levágódtak egy-egy székre.
Mikor mindenki jóllakott Niall még evett. Mindannyian őt néztük.
-Miaz?! Mondtam hogy szeretek enni!-mondta teli szájjal.
Nevetni kezdtünk. 4 egész pizzából 5en ettünk meg 2-t, Niall egyedül evett meg kettő egészet.
-Még nem beszéltünk rólad!-mondta Niall és rám nézett.
-Mivan?!-kérdeztem értetlenül.
-Tényleg! Te még nem meséltél magadról.-mondta Louis.
-Jaaa...16 éves vagyok...van egy nagyszerű bátyám...imádok a barátnőimmel lógni...kedvenc színem a zöld és a kedvenc édességem a marcipán.-mondtam.
Néma csend volt. Ránéztem az órámra.
-Jézusom! Nem akarunk már aludni?!-kérdeztem.
-Én nem vagyok fáradt!-vágták rá a fiúk egyből.
-Igazából...én sem!-mondtam.
-Akkor játszunk valamit?-kérdezte Zayn.
Felelsz vagy merszeztünk egy ideig. Zayn szerzett nekünk müzlit a lentiektől. Aztán én jöttem.
-Jenna!-kezdte Harry.-Csókolj meg valakit!
-Jenna! Nem csókolhatsz meg senkit! Alig ismered őket! Bocsi fiúk de Jen a hugom!-szólt Liam.
Igaza van....de mindent túlaggódik...
-Nincs semmi!-mondta Harry és legyintett egyet.
-De elmondod hogy kit csókoltál volna meg??-kérdezte Zayn.
-Persze!-mondtam.-Louist!-vágtam rá.
-YES!-kiáltotta el magát Louis.
Mindannyian nevetni kezdtünk, de amikor ránéztem Niallre lefagyott a mosoly az arcomról. Ő csak ült szomorúan és néztünk egymás szemébe...nem értettem...talán rosszul esett neki?!
-Én már álmos vagyok...nem akarunk aludni menni?!-kérdezte egy ásítás közepette Niall.
-De...mehetünk!-mondtuk egyszerre a fiúkkal.
Elfogott egy olyan ösztön hogy én még fel szeretnék maradni és beszélgetni Harryvel. Nem tudom...fogalmam nincs hogy miért Harryvel, csak úgy jött.
Szóltam Liamnek hogy ne kössön bele ebbe is. Harry is beleegyezett és kihoztuk a cuccait. Letettük a kanapéra, majd leültünk és elkezdtünk beszélgetni az X faktorról és az otthoni dolgokról. Aztán, amikor már mindketten álmosak voltunk, bekapcsoltuk a tv-t majd elaludtunk.

3 megjegyzés: