2012. november 11., vasárnap

6. fejezet-Egy csodálatos nap.:D vagy mégsem?! :O

*szombaton*
Reggel Liam írt egy SMS-t hogy már mindenki elindult a mentorházba. Nagyon drukkoltam és ideges is voltam. Aztán felhívtam Rocky-t hogy jöjjön át és majd nézzük együtt az X faktort. Nemsokára meg is érkezett és eldöntöttük hogy átmegyünk az X faktor házba, mivel Liam adott egy pót kulcsot főzünk a fiúknak és feldíszítjük a helyet. Elindultunk a boltba és vettünk egy csomó dolgot ami a skót fish and chips-hez kell. Miután bevásároltunk, elindultunk a ház felé. 10 perc múlva megérkeztünk. Nekiálltunk hogy elkezdjük a kaját. A halfilét Rocky csinálta, én pedig a krumplit sütöttem. Elfelejtettem hogy a díszítéshez kellene karton és filcek és talán egy kis pia a kajához. Mivel a hal lett kész hamarabb ezért Rocky ment le a kisboltba. Én otthon maradtam és sütöttem tovább a krumplit. Sokat csináltunk, mivel Niall is eszik bőven...meg sokan is vagyunk. 1...2...3...4...5...6...7..!! 7en vagyunk...Nem is biztos hogy elég lesz...
-Megjöttem!-kiáltotta Rocky.
-Okés!-mondtam.
Rocky letette a kanapéra a kartonpapírt és a filceket. Miután kész lett a kaja, megterítettünk, Rocky letette az asztalra a pezsgőt és elkezdtük a díszítést. Fél órája csináltuk a rajzainkat és már majdnem kész is volt amikor megcsörrent a mobilom.
-Hugi...-kezdte Liam letörve.
-Mi a baj Liam?!-kérdeztem aggódva.
A hangját hallva azt vettem észre hogy baj van és hogy eszméletlen elkeseredett. Lehet hogy nem jutottak tovább?!:O
-TOVÁBBJUTOTTUNK!-ordították bele a fiúk.
Rockyval együtt ugrándozni kezdtünk és tapsikoltunk örömünkbe.
-Nagyon nagyon ügyesek vagytok!!!! Gratulálok!-mondtam.
-Köszi hugi!-mondta Liam.
-Amúgy itt vagyunk nálatok! Siessetek haza!-mondtam.
-Oké!-vágta rá Liam és egyből le is tette.
-Rocky! Sietnünk kell!-mondtam és egyre gyorsabban kezdtünk el dolgozni.
Bármelyik pillanatban benyithatnak a fiúk. 5 perc múlva minden készen volt. Összepakoltunk magunk után, álltunk a kanapé előtt és vártunk. Nemsokára hallottuk hogy a kulcs belemegy a zárba és hallottuk a kattanásokat. A kilincs lenyomódott és bejöttek a fiúk.
-Juhúúúú!-ordítottuk mind a ketten és az általunk választott fiú nyakába ugrottunk.
Én egyértelműen Liamébe ugrottam, Rocky pedig Zaynhez. A fiúk pedig csak mosolyogtak, Niall, Harry és Louis pedig még remegtek.
-Gratulálok!-suttogtam Liam fülébe, megpusziltam és szorosabban öleltem magamhoz.-Szeretlek!
Liam mosolyra húzta a száját.
-Én is szeretlek! És köszönöm!-mondta.
Kis idő múlva Liam letett a földre, Zayn is letette Rockyt és mentünk a többiekhez.
-Szia Louis!-kezdtem.-Gratulálok!
-Köszi!-mondta vigyorogva és megölelt.
Levegőért kapkodtam és a fejem is kezdett torzulni mikor elkezdtem veregetni Louis hátát. Persze csak gyengéden. Az ölelés végén megkönnyebbültem. Újra levegőhöz jutottam. Odamentem Zaynhez.
-Gratulálok!-mondtam és megöleltem.
-Köszi!-válaszolt.
Mentem Harryhez.
-Ügyes vagy!-mondtam és őt is megöleltem.
Közben hallottam hogy Rocky Liamnek gratulál. Odaálltam Niall elé és megfogtam mind a két kezét.
-Büszke vagyok rád!-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.
Niall elpirult, odamentem Rocky mellé és csak mosolyogtam. Rocky megköszörülte a torkát.
-Jaa....bakker! Bocsi! Ömm..ő itt a legeslegjobb barátnőm, Rocky!-mondtam.
-Szia Rocky!-mondták kórusba a fiúk.
-Ő itt Louis, a mókamester, ő Harry, a flörtölős, ő Niall, róla sokmindent lehet mondani. Egyszerre hármat...mindig nevet, mindig eszik és ő az ír fiú. Ömmm...ő Zayn és azt hiszem hogy Liamet ismered.
Rocky bemutatkozott és elmondott magáról egy pár dolgot. Aztán csend lett.
-Kaja szag van!-törte meg a csendet Niall.
Nevetni kezdtünk aztán felálltunk és bementünk a konyhába. Engem kivéve mindenki leült az asztalhoz és elkezdtek enni. Én addig mindenkinek öntöttem pezsgőt.
-Te miért nem eszel?-kérdezte Niall.
-Most nem vagyok éhes!-hazudtam.
-Khmkhm!-köszörülte meg a torkát Liam.
Tudtam hogy mire gondol...
-Utálja a halat!-vágta rá egyből.
Mindenki síri csöndben ült tovább, csak Niall evett.
-De akkor miért csináltál halat?-kérdezte Louis.
-Mert tudom hogy ti szeretitek!-mondtam.
-De akkor éhes maradsz!-mondta Harry.
-Nyugi! Majd eszek valamit!-legyintettem.
A többiek tovább ettek és a kaja végén megittuk a pezsgőt. Elkezdtünk inni. Egy idő után elfogyott a pezsgő és már esteledett. Bekapcsoltuk a tv-t és elkezdtük nézni az X faktort. Hamarosan Simon házát mutatták, szóval hamarosan a fiúk jönnek.
-Most jön!-kiáltottam el magam.
És tényleg! JÉZUSOM!!! Ez gyönyörű!
-Szép volt fiúk!-mondtam és megöleltem a bátyámat.
Eltelt egy fél óra...végignéztük az X faktort...és Louis feldobta azt az ötletet hogy majd ő lemegy a boltba piáért és játszunk egy kicsit. Louis visszajött egy üveg Jack Danielle's-el és egy üveg vodkával.
-Ez most komoly?!-kérdezte Rocky.
-Halálosan!-mondta Louis.
Nem is kellett játszanunk ittunk mi magunktól, miközben a kiskorunkról beszélgettünk. Cikis sztorikat mondtunk egymásnak és éjfél körül már csak két ember volt józan...Niall és Liam.
-Mostmár aludnunk kellene!-mondta Liam.
-Jajj...Liam...Ne legyél már ilyet!-mondtam és rácsaptam Liam vállára./persze csak kicsit/
Liam csak értetlenül nézett rám. Tényleg nem értette hogy ezt most miért mondtam. Liam eltűnt amit egy jó nagy ajtócsapás követett. Azt hiszem megsértettem, de részegen nem törődtem vele.
-Hmmmm :3..-csak ennyi jött ki a számon.
Éppen ittam a vodkámat amikor észrevettem hogy Niall engem néz egy kaján mosollyal az arcán. Elmosolyodtam, felkeltem a helyemről, odamentem Niallhöz, megfogtam a karját és berángattam a fiúk hálójába.
-Mit akarsz csinálni?!-kérdezte meglepődve Niall.
-Ezt!-mondtam és lesmároltam.
10 percnél tovább nyaltuk-faltuk egymást, amikor elkezdtem vetkőztetni. Levettem a pólóját és a sajátomat is. Ő kicsatolta az övét én addig levettem magamról a nadrágomat.
-Ne! Várj!-mondta Niall.
-Miaz?!-kérdeztem röhögve az alkohol miatt.
-Ezt nekünk nem szabad!-mondta Niall.
-Dehogynem!-mondtam és megcsókoltam, mire ellökött.
-Nem! Nem szabad! A bátyád meg fog ölni téged is és engem is!-mondta Niall.
A földet kezdtem bámulni és úgy gondoltam hogy igaza van. Visszavettem a cuccaimat és Niall is felöltözött. Ott álltunk egymás előtt, én részegen ő pedig józanul...tök gáz...
Hirtelen kinyílt az ajtó.
-Ti mi a szart csináltok?!-kérdezte Liam mikor meglátott minket.
És azzal a lendülettel ahogy bejött...ki is ment. Utána rohantam.
-Liam! Liam figyelj rám!-mondtam és megfogtam a csuklóját.
-Miért mentem el itthonról?!-suttogta.
-Figyelj! Nem történt semmi! Tudom hogy részeg vagyok, de Niall leállított! Nem akarta ő se hogy hülyeséget csináljak!-magyaráztam.
-Nemérdekelsz! Próbáltalak visszafogni hogy ne csinálj idiótaságokat, de ezek szerint nem megy! Magadra maradtál! Többé nem érdekel mit csinálsz!-mondta Liam könnyezve.
Iszonyatosan rosszul esett amit mondott ezért bömbölve rohantam be a fiúk hálószobájába. Ledőltem Niall ágyára és sírtam. Csak sírtam és mást nem is csináltam. Egy dolognak örültem...hogy Rocky jól érzi magát a fiúkkal.
Halálosan meg voltam bántva...Szerencsére az alkohol hatása alatt voltam és hamar elaludtam.

*Niall*
Mikorra beértem a hálószobába láttam hogy Jenna ott alszik az ágyamon ezért betakartam és visszamentem a többiekhez. Lassan abbahagyták a bulizást és a padlón aludtak el a részeg résztvevők. Én pedig bementem a hálóba és ledőltem Harry helyére.

*Liam*
Azt hiszem kicsit durva volt amit a hugomnak mondtam. Azt hiszem nem gondolkoztam...bocsánatot kell kérnem tőle! Minél hamarabb!
Az utcákon sétálgattam és gondolkoztam hogy most éppen mit csinálhat. Arra gondoltam hogy visszamegyek a házba és most azonnal bocsánatot kérek tőle, de amikor "hazaértem" a fiúk és Rocky a nappaliban feküdtek, a földön. Kerestem Jennát és meg is találtam egy kis keresgélés után. Ott feküdt Niall ágyán. Niall pedig a Harry ágyán aludt. Odamentem Niall-höz és felkeltettem.
-Bocsi Niall! Tudod hogy Jenna is részeg volt és tudod...mondta hogy nem történt köztetek semmi, és tőled szeretném tudni, mert tudod ő részeg volt! Volt valami köztetek.?-kérdeztem.
-Megcsókolt.-mondta Niall.
Felment a pumpa az agyamba...de nem akartam bajt. Mindegy..lenyeltem!
-Oké!-mondtam.-Köszi!
-Nincsmit!-mondta Niall és visszafeküdt.
-Mégegyszer bocs!-mondtam.
Elmentem fürdeni aztán elaludtam az ágyamban és vártam a reggelt.

5 megjegyzés: