2012. november 16., péntek

9. fejezet-Mi a franc?!

 Sziasztok! Most kicsit...khm...kicsit ugrok a történetben. Pontosabban egy interjúig, amiben mindegyik fiú beszél arról, hogy mi volt az X faktor házban. Szóval az X faktornak vége...mindegy! :D Jó olvasást!


Az X faktornak vége...a fiúk 3. helyezést értek el. Azóta sem a bátyámmal, sem a pasimmal, sem a barátaimmal nem beszélgetek olyan sokat mert egyfolytában interjúkra kell menniük. Mondjuk Liam itthon lakik és a fiúk is majdnem mindig itt vannak de bevonulnak az egyik szobába és dalokat írnak az első albumukra. Egy-két dalt már megírtak, mint például a What Makes You Beautiful-t és a One Thing-et. A videóklipp is megvan már mind a kettőhöz. Niall néha hogyha találkozunk, énekelni szokta nekem a WMYB-t. :) Olyan édes. 
-Szia hugi! Jössz velünk egy interjúra?-kérdezte Liam.
-Szia! Hát...nemtudom! Nem akarok zavarni!-mondtam.
-Te soha nem zavarsz!-mondta Niall a háttérből majd odajött hozzám és hátulról megölelt.
Elmosolyodtam és nyomtam egy puszit a fejére. 
-Akkor jössz?-kérdezte Louis.
-Ahaaa.!-mondtam.
Bementem a szobámba és kerestem egy kényelmes, de csinos ruhát. Kimentem a nappaliba a többiekhez és elindultunk. Nemsokára egy stúdióba érkeztünk. A fiúk bementek az egyik szobába, én egy üvegfalon kívül maradtam de mindent ki lehetett hallani. Hamarosan elkezdődött az interjú. 
-Sziasztok fiúk! Hogy vagytok?-kérdezte egy szőke hajú, fiatal nő.
-Szia!-köszöntek egyszerre a fiúk.-Köszönjük jól.
-És...az a lány ki ott kint?! Egy rajongó?-kérdezte a csajszi.
-A hugom!-vágta rá Liam.
-A barátnőm!-mondta Niall.
-És... a legjobb barátunk!-mondta Louis, Zayn és Harry egyszerre.
Én pedig csak elmosolyodtam és intettem a szöszinek, mármint a csajnak, aki vissza is intett.
-Szóval...milyen érzés ilyen sok rajongót úgymond "begyűjteni" ilyen rövid idő alatt?
-Szuper! Fantasztikus hogy ennyien szeretnek minket! És az X faktor folyamán is nagyon kedvesek voltak!-mondta Zayn.
-Igen! Vannak akik nem szeretnek minket, sőt...vannak akik gyűlölnek és mindent megtennének hogy boldogtalanok legyünk, de itt vannak nekünk a rajongók és a többi ember aki támogat minket! Na és persze Simon...ő a legjobb! Tényleg! Mindent neki köszönhetünk!-mondta Louis.
-Így igaz!-mondta Niall és mosolyogva bólintott egyet.
-Jó is hogy említettétek az X faktort! Milyen volt hogy 4 idegen fiú került egy házba veled és velük kellett lenned minden nap? Liam! Mit gondolsz erről?
-Igazából részemről fantasztikus élmény volt mivel most a 4 idegen fiúból a 4 legjobb barátom lett! Mindent meg tudsz beszélni velük és nem nevetnek ki ha komoly dologról van szó! Imádtam hogy minden nap csináltunk valami hülyeséget és nagyon szeretek a környezetükben lenni! :)-válaszolta Liam.
Louis mosolyogva megveregette Liam vállát.
-És akkor térjünk rá a komoly dolgokra! Muszáj válaszolnotok! Nincs kibújó!-mondta a csaj.
-Halljuk!-mondta Harry.
-Mikor vesztettétek el a szüzességeteket?
-Huuhh...az X faktor házban!-mondta Harry.
-Én még az X faktor előtt!-mondta Louis.
-Én is az X faktor házba!-mondta Zayn.
Zaynről tudni illik hogy volt egy csaja az X faktor alatt, de egy másik csajjal is kavart közben.
-És ti fiúk?
Liam és Niall nagyon érdekeltek. Liam még nem is annyira, de Niall. :D
-Én az X faktor házban!-mondta Liam. 
Ránéztem és elnevettem magam.
-Most miaz?!-kérdezte Liam is röhögve.
Csak ráztam a fejemet jelezve hogy "semmi!!! XD".
-És te Niall?
Nem azért de remélem még szűz. ;D
-Én...öööö..én...-dadogta Niall.
-Bökd már ki! Nem röhögünk ki! Mi is megmondtuk!-mondta Zayn.
-Sajnálom kicsim!-mondta Niall miközben rámnézett és könnyezni kezdett a szeme.
-Ezt most miért mondod?-kérdezte Liam és a halálos tekintetét Niallre szegezte. 
-Sajnálom kicsim!-mondta Niall mégegyszer és végül kibökte.-Az X faktor házban!
Istenem! A szemem hatalmasra nyitottam és könnyezni kezdtem, mivel én még nem vesztettem el. Szóval Niall megcsalt...szép...
-Ezt meg...várj! Jennával?-kérdezte Liam.
-Nem!-mondta Niall a sírással küszködve. 
Belenéztem Niall szemébe. Mind a ketten könnyeztünk. 
-Miért?!-suttogtam de Niall kivette hogy mit mondtam és felállt a helyéről.
-Elnézést!-mondta Niall.
Kijött és egyenesen felém közelített.
-Jenna! Sajnálom! Nem akartam...
-Miért?! Kivel?! Hogy tehetted ezt?!-ezer kérdés volt a fejemben.
-Sajnálom!-mondta sírva.
-Sajnálhatod is!-mondtam és sarkon fordultam.
Óvatosan megragadta a csuklókat mire én megfordultam és egy jó nagy pacsit adtam az arcának. Erre elengedte a kezemet én pedig mentem kifelé, de nem jutottam messzire mert megint lefogott. 
-Ne! Kérlek ne hagyj el!-mondta sírva.
-Soha többé nem akarlak látni!-mondtam sírva.
Hallottam hogy csapódik egy ajtó.
-Niall! Hagyd békén a hugomat!-mondta Liam és odaállt elém.
-Liam! Hagy beszéljek vele!-mondta Niall sírva.
-NIALL! HAGYD...BÉKÉN... A HUGOM!-emelte fel a hangját Liam.
-Különben?!-kérdezte Niall, mire Liam megütötte.
Megijedtem mert ha ők ketten összeverekednek nem lesz jó vége, de nem hinném hogy verekedés lenne belőle, mivel Niall addigra már a földön hevert. Ránéztem Liamre. Láttam hogy az állkapcsát összeszorítja pont mint az öklét is. A többi fiú is kijött a stúdióból és mindannyian Niallt próbálták felállítani. Mi, Liammel elindultunk hazafelé. Most nem érdekelt hogy mi lesz Niallel...megcsalt...
Otthon bementem a szobámba, nekidőltem a falnak és sírni kezdtem.
Hihetetlen...Mostmár csak egyetlen kérdésem lett volna Niallhöz...mégpedig az hogy "Miért?". Gondolkodtam...gondolkodtam hogy mit ronthattam el hogy megcsalt. Egy kopogás zökkentett ki. 
-Bejöhetek?-kérdezte kintről Liam.
-Persze!-mondtam.
Liam bejött és leült mellém a földre.
-Hogy vagy?-kérdezte.
Megvontam a vállamat és a fejemet a térdemre hajtottam, így néztem Liam szemébe.
-Megbántva és elhagyottan érzem magam.
-Figyelj! Ő csak egy fiú! Lesz más...tuti!-mondta és megölelt.
Igaza volt...mint mindig...de akkor is! Niallben megbíztam, de hiba volt. 
-Na...ne legyél ilyen! Eljössz velem fagyizni?-kérdezte Liam.
Mosolyogva bólintottam. Örülök hogy Liam mindig velem van. Bármi baj van vagy bármi jó történik vagy rossz, rá mindig számíthatok!
-Szeretlek!-mondtam és felálltunk. 
-Én is!-mondta Liam majd megöleltem. 
Liam kiment és felöltözött rendesen. Én is magamra kaptam egy göncöt amit szinte egyszer sem vettem fel. Kimentem a szobámból és Liam már várt. Elindultunk a cukrászdába, Liam is és én is inkább sütiztünk. Liam tiramisut evett, én pedig somlóit. Finom volt. A legjobb a sütizésben hogy jobb kedvem lesz tőle és abban hogy a bátyám itt van velem elfeledteti velem a dolgokat. 
Miután hazaértünk, eldöntöttem hogy kiverem Niallt a fejemből és ha véletlenül találkoznék vele levegőnek nézném vagy mint aki nem is ismeri ráköszönök és megyek tovább... Felmentem Skypera és hihetetlen módon egy szőke srác is fent volt...akit...várjuk...honnan is ismerek?! Vagy...ismerem én egyáltalán?! Hhmm..mindegy! Jéééé...ez minek hívogat engem Skypeon?! Nem ismerem ezért inkább kinyomom...Láttam hogy fent van Cassy, Sara, Scarlett és Rocky is, csináltam egy csoportot és felhívtam őket. Elmeséltem nekik mindent ami ma történt. Nem hitték el amit mondtam mert azt hitték hogy ő....Ő nem olyan...

6 megjegyzés: