2012. november 14., szerda

8. fejezet-Az első élő show

 Jó olvasást! ;) Remélem tetszeni fog! 

Eljött a szombat, ma volt a fiúk első élő showja. De nem akartam elmenni. A lányokkal megbeszéltünk mindent. Kiderült hogy Scarlett nem nekem akarta küldeni az SMSt hanem az egyik volt osztálytársunknak, Cassynek egy fiú volt egyfolytában a fejében és mondta hogy mostantól jobban figyel majd, Rocky a hugának akart írni és nem nekem szóval minden rendben volt. Sara pedig éppen a könyvtárban volt és ezért nem értem el. De Liammel...nem szólunk egymáshoz és úgy teszünk mintha nem is létezne a másik fél. Niallnek megígértem hogy elmegyek és megnézem őket, de Liam miatt nem volt kedvem... Elővettem a telefonomat és írtam Niallnek.
-"Szia! Sajnálom de Liam miatt nem fogok elmenni! Kérlek ne haragudj! Szeretlek! Jen.xx"
Tényleg remélem hogy nem fog haragudni. Ledőltem az ágyra és próbáltam elaludni.

*Scarlett*
Jenna elhívott az X faktorba hogy nézzük meg a fiúkat. Lezuhanyoztam és felvettem egy csini kis ruhát.
A hajamat kiengedve hagytam és elindultam Jennához.

*Sara*
Jenna szólt hogy ma lesz a fiúk első élő showja és meghívott hogy menjek vele és a csajokkal. Sokáig tartott de végre találtam egy ruhát ami pont a stílusom és jól is állt.
Miután felöltöztem, rohantam Jennához. Gondolom már várt...

*Cassy*
-Szia Jenna!-vettem fel a telefont. 
-Szia Cas! Nincs kedved eljönni a csajokkal és velem meglesni a fiúkat az X faktorban?-kérdezte Jenna.
-De... miért ne?! Mármint...élőbe?!-kérdeztem meglepetten.
-Ja!-vágta rá.
-Jézusom..oké! Mikor talizunk és hol?-kérdeztem.
-Nálam..ömm...7kor!-mondta Jenna.
-Oké! Szia!-mondtam és letettem.
Volt 20 percem hogy elkészüljek és hogy átérjek Jennához. Felpattantam az ágamról és vad keresgélésbe kezdtem. 
-Ilyenkor kell eltűnniük a jó ruháknak?!-kérdeztem magamban.
Kidobáltam a szekrényemből mindent ami a kezem közé került és végül az ágyon landolt. 5 percem volt és még sehol sem tartottam, mikor megtaláltam az ideális ruhát.
Miután felöltöztem ami még 2 perc volt...gyorsan kirohantam a házból, bezártam az ajtót és rohantam Jennához. 

*Rocky*
Miután megoldódott a helyzet és beszéltem Jennával elhívott az X faktorba. Izgatott voltam mert újra láthattam Zaynt.*-* De psssszzzt!! :D Ez a legféltettebb titkom! Talán ma megmondom Jennának...talán. Attól függ hogy milyen hangulata lesz. Mindegy! Felálltam a géptől és kerestem egy csini, de egyszerű ruhát.
Ez az egyik kedvencem. Felöltöztem és átmentem Jennához. Csengettem, de nem jött válasz. Gondoltam hogy Jenna elaludt...mint általában. Mindig alszik ha unatkozik és nincs mit csinálni... Elővettem a kulcsomat. Igen...van kulcsom Jennáék házához. Akkor kaptam Jennától amikor már...öööö....10 éve legjobb barátok voltunk. :D Kinyitottam az ajtót és benéztem Jenna szobájába. Még jóhogy igazam volt! ;D Ott aludt az ágyán miközben a telefonja a földön hevert és még világított. Felvettem a földről és láttam hogy Niall visszaírt neki. Tudom hogy nem szép dolog de megnéztem hogy mit írt Niallnek és hogy Niall mit írt neki.
-"Szia! Sajnálom de Liam miatt nem fogok elmenni! Kérlek ne haragudj! Szeretlek! Jen.xx"
-"Szia! Áhh..semmibaj...:( Így már nincs is kedvem semmihez...Nem haragszom! :/ Szeretlek! Niall.xx"
Hűű...hát..nem túl meggyőző a csávó. Végre leesett... Miaz hogy Jenna nem megy el?! Ezt megkapod csajszi!
-JÓESTÉT VIETNÁM! HASADRA SÜT A öööö..HOLD!!!-ordítottam.
Jenna felsikoltott és félelmében leesett az ágyról.
-Mit jelentsen az hogy nem jössz megnézni a fiúkat?!-kérdeztem.
-Hagyjál!-mondta Jen.
-Amúgy..Niall írt...nem valami meggyőző!-mondtam.
-Mi?! Te elolvastad az SMSt?!-kérdezte miközben a telefonjára mutatott ami még mindig a kezemben volt.
Sunyin megvontam a vállamat és mosolyogni kezdtem.

*Jenna*
Rocky egy nagy ordítással keltett és rávett hogy igenis el kell mennem, megnézni a fiúkat. Miközben már a többiek is megérkeztek, nekem volt 5 percem hogy kész legyek mert akkor elkésünk. Gyorsan előkaptam egy ruhát. Meg sem néztem hogy milyen csak felvettem.
Rohantam hogy megcsinálhassam a hajamat és mikor azzal is kész lettem, gyorsan fogat mostam és elindultunk. Pont elértük a buszt és mikor megérkeztünk már nem siettünk mert még időben voltunk. Megvettük a jegyeket és beültünk a helyünkre. Egész elöl kaptunk helyet így lehet hogy észrevesznek majd és kellemes meglepetés lesz számukra hogy 'Jéééé! Némmá' itt a tázsvírem!'. Najó...ez egy kicsit parasztos volt! XD 
Elkezdődött a műsor mi pedig vártunk...és vártunk....és vártunk. Amikor Simon bejelentette hogy az egyik csapata következik...méghozzá a One Direction! Ezek a fiúk lesznek. Harry adta a csapatuknak a nevet...ötletes! :D
Bejött a kisfilmük. :D Nagyon édesek voltak! Liam képe nagyon édes volt! Aztán kiléptek a színpadra és elkezdődött az előadásuk. Nem tudtam hogy milyen dalt választottak mert még Niall se mondta meg. Liam kezdte. Mosolygott és eddig még nem vett észre...huhhh...amint befejezte Zayn következett. Zayn állt középen, szemben velünk Louis és Niall, Zayn másik oldalán pedig Liam és Harry, így Liam méginkább nem vehetett észre. De Niall meglátott és elmosolyodott, mire én is. Zayn szólója után Niall következett és végig mosolyogta miközben néha rámnézett. Mivel Niall nagyon nézett, Liam is észrevett. Elmosolyodott. Nem is gondoltam volna...de visszamosolyogtam és bólintottam egyet, jelezve hogy minden rendben. Mikor a számnak vége lett tapsvihar keletkezett. A közönség ujjongott, főleg a tinilányok. 
A fiúk csak jó kritikákat kaptak. Hallottam hogy a közönségből pár lány azt sikítozta hogy 'Niall!'. Kicsit idegesített de hát na...
A fiúk után még 3 tehetséges előadó következett, de nekem akkor is a One Direction tetszett a legeslegjobban! :) Ez szerintem egyértelmű. Ha az embernek a testvére és a barátja és persze a legjobb barátai egy bandában vannak akkor még jó hogy neki szurkol az illető. 
Miután mindenki szerepelt, feljöttek mindannyian a színpadra és lassacskán vége lett a shownak, mivel a következő este hirdetik ki hogy ki essen ki. /de sok 'ki' volt ebbe XDD/

*2 órával később*
A csajok hazamentek mert kimerültek...de hogy mibe?! XD Én pedig átmentem a fiúkhoz. Felhívtam a kaputelefonon őket és Niall vette fel.
-Szivem...te vagy az?-kérdezte édesen.
-Attól függ...hogy hívják?-kérdeztem.
-Háhááá!!! Tudtam hogy te vagy!-mondta és elnevette magát.-Siess! Már nagyon vártunk!
Felrohantam a lépcsőn és mikor felértem, nyúltam volna hogy kinyissam az ajtót. De mivel Niall gyorsabb volt, ő kinyitotta bentről és pedig egy jó nagy lendülettel eleshettem volna, ha nem kap el. 
-Huhhh...köszi!-mondtam és sóhajtottam egy nagyot.
-Ugyan!-mondta Niall.
Felálltam rendesen és megcsókoltam Niallt. 
-Szia hugi!-köszönt Liam hátulról.
-Szia!-mondtam és lehajtottam a fejemet.
A földet fürkésztem mikor Niall megszólalt.
-Én...ööö...mindjárt jövök!-és bement a szobába.
Egyedül hagyott Liammel. Liam közelebb jött, óvatosan, a mutató ujjával kicsit felemelte a fejemet és így a szemébe kellett néznem.
-Figyelj! Sajnálom amit tettem és mondtam! Ha boldog vagy akkor én is! Tudod hogy nekem te vagy a legfontosabb! Szeretlek!-mondta Liam és nem bírtuk tovább. 
Liam könnyezni kezdett én pedig sírni. Olyan aranyos volt. Még közelebb lépett és szorosan magához ölelt. Visszaöleltem. Nyomott egy puszit a fejemre és a hátamat dörzsölte, azért hogy kicsit nyugodjak meg. 
-Én is sajnálom amit tettem! Nem gondoltam komolyan! Csak egyszerre annyi minden történt! Szeretlek!-mondtam és megpusziltam. 
Liam elmosolyodott. Belenéztem gyönyörű barna szemébe és még egyszer megöleltem. Jó erősen hogy ne kapjon levegőt.
-Nem is tudom hogy mi lenne velem nélküled! Te vagy a legjobb dolog ami történt velem az életben.!-mondtam.
-De ha most rögtön nem engedsz el, akkor magadra maradsz!-mondta levegő után kapkodva.
Gyorsan elengedtem és vigyorogni kezdtem.
-Mire készülsz?-kérdezte Liam.
-Én?! Semmire!-mondtam huncutan. 
Közelebb lépte hozzá és megborzoltam a haját, majd szépen elszökdeltem onnan. Liam meg csak nevetett miközben a fejét rázta. Bementem Niallhöz és a fiúkhoz. Liam is bejött. Már nagyon késő volt ezért úgy döntöttem hogy itt fogok aludni méghozzá Niallel egy ágyban. Persze nem akarok vele...ööö...mondjuk úgy...'fajtalankodni' szóval csak aludni fogunk. :) Telefonnal csináltunk pár képet, nagyon jók lettek. Csináltunk egy csomó közöset amin mindannyian rajta vagyunk, van olyan hogy Harry-Louis-én, Louis-Liam-én, Liam-én, Zayn-én, Harry-én, Louis-én, Niall-én, igen... mindegyik annyira jó lett.! De ha kedvencet kellene választanom akkor a Louis-én párosra szavaznék. Annyira nagyon idióta kép lett de mégis aranyos. :3 Miután kiröhögtük magunkat és már fáradtak voltunk, elmentünk fürdeni és aztán aludtunk.










VOLNA!
Ha az az idióta, akit nagyon is szeretek, nevezzük nevén...Louis nem kezd el fingorászni. Miután éreztük a szagát röhögve kirohantunk a szobából. Olyan orrtágítóan büdös lett hogy ki kellett nyitnunk az összes ablakot és az ajtót. De még így is egy jó órába telt amíg a szag teljesen eltávozott köreinkből. 
-Louis! Ha ezt még egyszer meg mered tenni én kiteszlek az utcára!-mondta Harry röhögve.
-De mit csináljak vele?! Ki...kellett...jönnie!-mondta Louis szépen tagolva a szavakat és kicsit durcisan.
Szerencsére már nem fingott...XDDD Niall megfogta a kezemet, megcsókolt és ekkor eszembe jutott valami.....














-LIAM!!!
jutott eszembe.
-Miaz?!-kérdezte álmosan.
-Jóéjt puszi!-figyelmeztettem majd odarohantam hozzá.
Megkaptam amit akartam de mostmár mindegyik fiú akart jóéjt puszit. Körbementem a szobában és végre aludhattunk.

10 megjegyzés: