2012. november 6., kedd

5. fejezet-Együttalvás a barátnőkkel

Reggel mikor felkeltem Harry még aludt, így nem akartam felkelteni. Kimentem a konyhába és abból a müzliből ettem amit hajnalba Zayn szerzett.
-Jóreggelt!-köszönt Harry.
-Szia! Felkeltettelek?-kérdeztem.
-Nem...már felvoltam csak azt hittem hogy visszatudok aludni!
-Ahha...kérsz?-kérdeztem és felemeltem a müzlisdobozt.
-Ja!
Éppen ettünk mikor Louis és Niall kirohantak a szobából.
-Jóreggelt!-köszöntek egyszerre.
-Nektek is!-mondtuk Harryvel egyszerre.
-Ömmm...a müzliből...én is kérek!-mondta Niall egy halvány mosollyal az arcán.
-Oké! Még van benne egy csomó!-mondtam.
-Aranyosan aludtál!-mondta Harry kaja után.
-Köszi!-mondtam és éreztem hogy elpirulok.
Ránéztem Niallre és valami megint elrontotta a kedvét.
-Mi a baj szöszi?-kérdeztem.
-Van nevem is!-mondta Niall.
-Mi a baj Niall?-kérdeztem újból.
-Valaki elrontotta a kedvemet.!-mondta és bement a szobába egy hangos ajtócsapódás kíséretében.
Liam és Zayn épp akkor jöttek ki.
-Mi a baja?!-kérdezte Liam.
-Nemtudjuk...-kezdte Loui.
-Állítólag valaki elrontotta a kedvét!-mondta Harry.
-De még csak most kezdődött a nap!-mondta Zayn.
-Hát ez az!-mondtam.
A fiúk is megkajáltak aztán mindannyian felöltöztünk. Már délelőtt 10 óra volt és gondoltam szólok Liamnek és elindulok haza.
-Liam! Figyelj! Összecuccolok és megyek jó?!-kérdeztem.
-Oké!-mondta Liam.
Összekészítettem a kistáskámat meg a pénzt a buszjegyre és elköszöntem a fiúktól.
-Louis! Őrült vagy de imádlak!-mondtam és megöleltük egymást.
-Harry! Imádok veled beszélgetni! Jófej vagy!...Zayn...imádom a stílusod és a poénjaidat.! Téged bátyó...egyszerűen csak imádni lehet! Szeretlek!-mondtam.
Sorra megöleltem mindenkit de Niall nem volt sehol. Bementem a hálószobájukba és megláttam ahogyan az ágyán ül és a haját borzolja.
-Niall!-kezdtem majd odaültem mellé.-Nagyon aranyos vagy és imádom a vicceidet!
Niall elmosolyodott, mire megöleltem és adtam neki egy puszit. Láthatólag...iszonyatosan elpirult, de nagyon édes volt.
-Szia!-köszöntem el tőle.
-Szia!-mondta már mosolyogva.
Jó volt látni hogy egy puszitól, egy öleléstől és pár kedves szótól jobb lett a kedve. Kimentem a többiekhez és mégegyszer megpusziltam és megöleltem Liamet.
-Aztán ne forgassátok fel a házat!-mondtam nevetve.
-Ezaz fiúk!-mondta Louis.
-Louis...pont te mondod?! Majd találkozunk...-mondtam és kimentem a házból.
Lesétáltam és a buszmegállóba siettem. A busz hamarosan megérkezett, felszálltam rá, vettem egy jegyet és meg sem álltunk hazáig. Aztán leszálltam és mentem hazafelé. Otthon leültem a gép elé és Twitterezni kezdtem. Mind a 4 fiú bekövettek én pedig visszakövettem őket.
Egyszercsak megcsörrent a telefonom.
-Szia Rocky! Mizu?-vettem fel a telefont.
-Szia Jen! Semmikülönös! Anyuék megint összevesztek és nem akarom ezt hallgatni...átmehetnék?-kérdezte.
-Persze! Gyere nyugodtan!
-És...ottalhatok?
-Persze!
-Okéé!!! Akkor..mindjárt ottleszek! Szia! Puszi!-mondta majd letette.
Nem sokkal később eszembejutott hogy áthívom a csajokat és ők is itt alszanak, ha jó úgy nekik. Felhívtam őket és nemsokára csengettek. Rocky volt az. Miután becsuktam az ajtót, megint csengettek. Cassy, Scarlett és Sara álltak előttünk. Megöleltük egymást és leültünk a kanapéra. Meséltem nekik a fiúkról és hogy milyen őrültek. Sokat nevettünk.
Eljött az este. Eldöntöttem hogy felmegyek Skypera és hátha Liam is fent van. Mázlim volt. Liam fent volt és amint felértem már hívott is. Mielőtt rámentem volna Sara elsikította magát.
-Neeee!-visította.
-Miaz?!-kérdeztük egyszerre.
-Semmi!-mondta.
Nem értettem de felvettem.
-Sziaaaaaaa Liaaaaaam!-köszöntem.
-Szia hugi!-köszönt Liam.
Bekapcsoltuk mind a ketten a webcamerát így láttuk egymást.
-Sziasztok lányok!-köszönt Liam.
-Szia!-köszöntek a lányok is.
A háttérből csak a nevetés hallatszott. Felismertem...Louis volt az.
-Amikor elmentél és becsuktad az ajtót, Louis egyből minden ruháját szétdobálta és állítása szerint csak 'ruhaangyalt' akart csinálni!-mondta Liam.
-Louis! Nem megmondtam hogy ne csinálj rendetlenséget?!-ordítottam.
-Szia Jenna!-mondta ártatlanul.-Én?! Én nem...Harry volt!-mondta és Harryre mutatott.
-Én?! Cöh...szemét!-mondta Harry.
-Szia Harry!-köszöntem.
-Szia Jenn!-köszönt ő is.
-Többiek?-kérdeztem.
-Zayn a tükör előtt áll és dicséri magát, Niall pedig...öööö...Srácok! Hol van Niall?!
-Eszek!-ordította Niall a konyhából és ha jól hallottam teli szájjal ordított.
-Szia Niall!-köszöntem hangosan, hátha meghallja.
-Úristen! Ez Jenna?!-kérdezte Niall Louistól.
-Ahaa...-válaszolt Louis.
Niall odasétált Liam mellé, lenyelte a kaját ami a szájában volt aztán elmosolyodott.
-Hööhööö...sziaaaa!!-köszönt Niall.
A kinézete és ez a köszönés kicsit emlékeztetett Patric-ra a Spongya Bobból. Elég vicces volt. Niall vigyorgás közben ki szokta mutatni a kicsit csálén álló fogait...de nem zavar...szerintem aranyos.
-Szóval a lányok ottalszanak?-kérdezte Liam.
-Ahaaa...remélem nem baj!-mondtam mosolyogva.
-Dehogy! Bármikor átmehetnek! Csak ne csináljatok felfordulást!-mondta Liam.
-Szeretlek!-mondtam vigyorogva.
-És engem nem?!-kérdezte megsértődve Louis a háttérből.
-De!!! Téged is szeretlek Louis!-mondtam.
-És engem?!-nézett rám Niall bociszemekkel.
-Téged nem szeretlek!-mondtam.
-Höhh?!-kérdezett meglepődve Niall.
-Mert téged imádlak!-mondtam és a szöszi is vigyorogni kezdett.
Azt hiszem hatással vagyok rá...ki tudja....talán lesz köztünk valami.
-Ööö...akarjátok hallani a dalt amit átírtunk?-kérdezte Liam.
-Persze!-vágták rá a lányok.
A fiúk beálltam a kamera elé és úgy helyezkedtek el hogy mindenkit lehessen látni. Elkezdtek énekelni és mint mindig...most is gyönyörű volt.
-Na milyen volt?-kérdezte Zayn a szám végén.
-Nagyon jó!-mondtuk a lányokkal egyszerre.
-Szerintem mi most megyünk! Próbálunk még egyszer-kétszer aztán megcsináljuk a videónaplót és alszunk.-mondta Liam.
-Okéé..mi meg majd nézzük hogy mit szerencsétlenkedtek.!-mondtam.
Elköszöntünk egymástól és letettük. Később Liam írt egy SMS-t hogy fent van a videó naplójuk első videója. Megnéztük...őszintén?! Rosszabbra számítottam...de ez még csak az első...mi lesz a többivel... XD
Miután ezt megnéztük, csináltunk popcornt és megnéztünk egy filmet. Aztán beszélgettünk egy kicsit és nemsokára el is aludtunk.

*Cassy*
Nem tudtam aludni. Tettettem hogy alszok. Nem akartam senkinek sem elmondani de egyfolytában az a Louis járt a fejemben. Nagyon helyes, őrült és vicces fiú. Miatta nem tudtam aludni. De nem hinném hogy lenne esélyem nála...túl jóképű...és biztos van barátnője...

*Rocky*
Jézusom! Mindenki alszik, én pedig nem tudok...Zayn annyira jóképű. Beleszerettem a hangjába és a szemeibe...meg mindenbe. Egyszerűen tökéletes. Megértem hogy egyfolytában magát nézi...hiszen...annyira hibátlan...De...senki nem tudhatja mit érzek iránta!!!

*Sara*
Liam még dögösebb mint eddig. Istenem! De nem árulom el senkinek! Nem akarok bajt belőle. Mindenki aludt amikor én egyfolytában Liamen gondolkoztam. Jennának meg jó hogy nem mondom el...hiszen a bátyja...ki kell vernem a fejemből...

*Scarlett*
A göndörke...Harry...nagyon helyes és eszméletlen kisugárzása van. Azt hittem lesmárolom a monitort amikor velük beszéltünk. És a hangja...egyszerűen csodás és nagyon kellemes. Hihetetlen...az én oldalamról ez 'szerelem első látásra'. Ő tuti nem érez így irántam. Biztos van csaja...hiszen nagyon jóképű. Megpróbálom visszafogni magam és nem gondolni rá. Ja...és senki nem tudhatja...

5 megjegyzés:

  1. ohhhh... :D naggyon jóóó!!! köviiit!! <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Oh My God! Meg akarsz engem ölni?? Ha továbbra is ilyen jól fogsz írni, készülj a temetésemre!!!! *________* :D

    UI.: Anett voltam (ha esetleg nem tudnád :'D):DD

    VálaszTörlés
  3. XD köszi! és tudom hogy te vagy az Anett :'D

    VálaszTörlés
  4. Szemééét vagy te is!!!!!:D <3 am nagyon jóóó!Siess már!

    VálaszTörlés
  5. :DD én is szeretlek! XD ok..már készül :P

    VálaszTörlés